خدا.....
من و تو

عکس های عاشقانه و متن های عاشقانه و فاز سنگین

 

خدا: چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده ملائکه: خداوندا ۲بار او را بیدار کردیم اما باز خوابید

 

خدا: در گوشش بگویید خدا منتظر توست

 

ملائکه: باز هم بیدار نمی شود

 

خدا:اذان صبح را میگویند هنگام طلوع آفتاب است.ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا میشود

 

ملائکه: خداوندا نمیخواهی با او قهر کنی؟

 

خدا:او جزء من کسی را ندارد….شاید توبه کرد….

 

خدا: بنده من هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری!!!

 

خدایا فقط خودتو دارم ها یادته گفتی هر دونه اشکت دنیاتو عوض میکنه اما نمیخوام اشک بریزم



نظرات شما عزیزان:

sister
ساعت14:10---2 آذر 1394
وااااااااای چقد قشنگ بود خیلی خوشم اومد مررررررسی داداشی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:جملات عاشقانه، منو تو, :: 21:11 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید