دستمو گرفتی...
من و تو

دستم را گرفتی و گفتی:

 

دستانت چقدر عوض شده...

 

سری تکان دادم و در دل گفتم:

 

بی انصاف،

 

دستان من تغییر نکرده...

 

تو به دستان دیگری عادت کرده ای....



نظرات شما عزیزان:

آبجی
ساعت15:28---8 مهر 1394
ی نصیحت.....
داداش محمد میخام ی چیزی بگم امیدوارم این پیامو بخونی وبهش عمل کنی
داداشم هر وقت ایشالا ازدواج کردی سعی کن مثل روزای اول تا آخر عمرت اون دخترو دوست داشته باشی و عاشقش باشی هیچ وقت نزار وسوسه های شیطون به قلبت نفوذ کنه و به دخترای دیگه حتی نگا کنی این روزا من خیلی میبینم که مردای نامرد بعد از ده سال زندگی باز عاشق یکی دیگه میشن این نوشته هارو تا آخر عمرت تو ذهنت نگه دار هیچوقت تو جمع یا پیش ی دختر دیگه به عشقت کوچیکترین بی احترامی نکن چون این باعث میشه بقیه سوء استفاده کنن اگه ی دختر دیگه بهت گفت که این چه عشقیه داری نامردی اگه یکی نخوابونی تو دهنش .... اون دختری که با تو ازدواج میکنه دوست داره تو تا آخر عمرش فقط فقط مال خودش باشی
هرچند میدونم شما آقاتر از این حرفایی و وفادار بودنت بهم ثابت شده ولی گفتم به عنوان آبجی بزرگترت ی نصیحت کنم .........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 7 مهر 1394برچسب:جملات عاشقانه،عکس عاشقانه, :: 16:53 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید