من و تو......
من و تو

عکس عاشقانه جدید 21

چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن

از زاویه تو … آها دیدم

از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع  من و تو …



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت14:48---12 مهر 1394
عشق تو آخر مرا در ناتوانی می کشد
مثل پیری خسته در اوج جوانی می کشد
بی تو سربازی زمینگیرم ولی احساس تو
با کبوتر ها دلم را آسمانی می کشد
یک گلوله ،راه گم کرده مرا بی دردسر
می رسد از راه و روزی ،ناگهانی می کشد
دوستت دارم ولی آشفته بازار جنون
عاقبت این عشق را از بد گمانی می کشد
بی خیال تو به هر سو میرم آخر مرا
فکر اینکه روز وشب با دیگرانی می کشد
سر به بالین از پر قو می گذاری نیمه شب
غم مرا بی آنکه تو چیزی بدانی می کشد .
طرح لیلی می چکد از پیچش دیوار ها
یک نفر را مثل مجنون روانی می کشد!
غربت موی تورا قد می کشد،روح مرا
گچبری خانه های سازمانی می کشد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 12 مهر 1394برچسب:من و تو ،جملات عاشقانه،عکس عاشقانه, :: 14:22 :: نويسنده : محمد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

















کد آیکون

کد آیکون

کد آیکون

دانلود آهنگ جدید